Sidor

onsdag 11 februari 2009

På återseende ...



S as in supermom åkte tillbaka söderut idag. Sex stycken har vi varit här på dessa 55 kvm i nästannästan två dagar; fyra vuxna, två vilda ungar och två hundar. De har kollat upp möjligheter för att kanske bli Sundsvallsbor. Det gillas - a lot!
Även om jag redan saknar dem är det skönt att lugnet lagt sig över Åkerviksgatan. Det tar på krafterna att vara ovan vid barn, det måste jag erkänna. Jag ser fram emot alla dessa småttingar som komma skall men är väldigt tacksam att jag kommer få ägna mig åt dem i några timmar och sedan kunna åka hem och måla i fem timmar utan att bli avbruten eller ställa om väckaren och dra mig i morgonsolen en timme till eller bara njuta av att vi bara är två (tre med pluttis såklart) stycken ett bra tag till! <3
Nu, om jag bara kan få hem Elin & Simon igen och få Fam att flytta opp så är det väl ganska komplett? :D

Inga kommentarer: