Sidor

måndag 2 februari 2009

En ledig måndag ...








Inte mycket har blivit gjort idag. Alls.
Vi har ätit snabbmat till middag och jag väntar på att Fina ska knacka på så att vi kan skida. Jag är INTE upplagd för det. Öh, konstigt nog? Men jag vet ju att det är jobbigt i början innan man bara lääängtar efter att få pressa sig själv. Det känns som det är en bra bit bort bara ...
Jag ska försöka få mer gjort imorgon som att slänga de gamla bokhyllorna och baka fettisdagsbullar, sådana där små, så man kan äta många :) Och så kanske jag ska börja måla byråerna och så ska jag ringa mamma och... Och så ska jag äta en god frukost och kolla på dåliga TV-serier :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig ledig dag! Jag blickade ut i det kalla friska vädret inifrån ett dagcenter jag aldrig varit på... och längtade ut i solen med hundarna!
Men med dina bilder fick jag ju se solen i alla fall.

Anonym sa...

Försöker klura på var tusan ni är & går i solen. Kommer inte på det.

Skönt väder var det iaf, bra att solen fick skina på dig med. & inte genom Drakborgens fönster.


KRAM

Anonym sa...

wow..snöööööö

Anonym sa...

Tycker mig känna igen skyltarna; någonstans på norra berget va? Skönt med ledig måndag och långpromenad i fina vädret!