Sidor

fredag 16 januari 2009

Status Åkerviksgatan 7D klockan 19:56 ...

Tha Livingroom.
Kaos eller?
Lägg oxå märke till de uttråkade
husdjuren. Leia avskyr att vara hos oss,
förmodligen pågrund av att hon är skraj för att
ska fastna någonstans. Ser ni den supermoderna
mattan under Grisen? Den ska bli befordrad från byggarbetsplats-
matta till träningsmatta för freestyle. Det finns en liknande i
hallen och de kan vikas ihop och stoppas i garderoben och
snabbt plockas fram på aktivering inomhus krävs.


Matplatsen i köket.
Det kommer bli en lååång kväll ...


Här-lagar-man-mat-delen i köket.
Även klövjeväskor i en hög som hållits på att
packas i snart tre dagar ...


Crap.


Detta är vad fredagskvällen ska ägnas åt medan Niklas jobbar.
Jag hoppas jag kan lägga in en uppdatering, helst redan inatt,
på lite mer välstädade rum ...
Och visst ser det himla mysigt ut med en glödlampa mitt
i rummet som skär som blixtar genom skallen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj, ni har en del att pyssla med i helgen ser det ut som!! Men bakom alla lådor tycker jag mig skymta en riktigt fin lägenhet!

Anonym sa...

Men det är stoor skillnad nu vännen. Nu kan ju Leia faktiskt ligga på golvet :) Kan komma förbi och röja lite ikväll med dig, köpa med något gott så kan vi kolla på Ceasar. Kram

Anonym sa...

ja de blir en bebism ed extremt mkt hår iaf, förmodar ja om man ska lyssna på all skrock ;) Vi kanske kan umgås någon dag till veckan vännen? eller nästa vecka? :) middag med cilla? PoK :)