Sidor

lördag 31 januari 2009

Modemiss?

Såhär en lördagskväll då man är gräsänka framför TV och dator med nöjda, färdigtränade och trötta hundar, då brukar man hitta fram till okända bloggar. En del bokmärkar man och en del klickas bort ögonaböj. Jag kan inte hjälpa det, men jag har fastat på tre, fyra stycken ikväll där unga brudar skriver om allt från "the best mascara ever" till depression, diabetes och bitterljuv förälskelse. Iallafall har jag fastnat för en sak: DAGENS OUTFIT som större delen av dem har. Foton på sig själva i uttänka klädkombinationer, ungefär två, tre ombyten per dag.
Detta tänker jag alltså oxå anamma. Roligare än så kan det nog inte bli, vänta ni bara! Ni kanske tänker er något hyfsat normalt nu medan jag tänker fleecebyxor med fickor fulla av hundgodis, toppluva, arbetströja med matrester, arbetströja med damm, BH vad är det?, pyamasbyxor och fårullstofflor.
Lediga dagar till veckan och så kommer kameran hem. Se, jag skrattar redan.

2 kommentarer:

S as in Supermom sa...

LÖÖÖVLI! Det ser jag fram emot mycket ;)

Anonym sa...

Ser man inte alltid ut så hemma?

;-)

KRAM