Sidor

torsdag 11 december 2008

Kvällsgöra ...


Niklas jobbar. Kvällen kommer då bestå av att dammsuga hundhår, träna freesyle med chokladräven, baka borderpeppisar för att jag inte inte hann igår, sirapslimpa för att det är så jävla gott & lussebullar för att jag aldrig gjort det förut. Jag ska mellan varven försöka packa någon låda till... & så ska jag ringa mamma & så ska jag väl besöka de vanliga bloggarna & så ska jag hämta Niklas på jobbet & så är det väl en ny dag igen?
Men först ska damerna få sin ordentliga kvällsrunda, vilket jag gruvar mig för. Urinvägsinfektionen har inte gett med sig än fast otaliga doser homeopatpiller, apelsinjuice, äcklig tranbärsjuice & förnekelse. Det är jobbigt & vara en & en halv timme hemifrån & bli sååå kissnödig. Crap.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske borde gå till läkaren och få antibiotika? Hoppas du tog dig runt på promenaden utan att behöva uppsöka en buske i alla fall =)

Anonym sa...

Ja, inte vill man stoppa ner du vet vad i en snödriva... gå till doktorn om du inte blir bättre!

Tur att vi kvinnor kan göra flera saker samtidigt... och att vi är så "stora" att vi låter flocken sova på soffan.. ha ha ha... Skön bild!