Sidor

söndag 21 december 2008

Klockan 00:22 & humorn är på topp...



Bättre sent än aldrig bakades de förbaskade borderterrierpepparkakorna. Det blev även en pointer och en pudel med konstig klippning. Bara lite kristyr, silverkulor och några rosa sockerhjärtan på det där så blir det finemang. Kanske man skulle prova sig på att forma egna islandshästar oxå? HAHAHAHA. Kul.

Det fattas en del saker här i vårt hem nu. Några lådor är körda till den nya lägenheten och imorgon blir det fler! Nästa vecka ska vi ju vara ute härifrån och dessutom ha städat. Jojo, om ni undrar varför jag är liiite disträ, stressad och svåråtkomlig för tillfället kan nu ju lägga ihop två och två. Då köket och badrummet inte är riktigt klart än så ska vi bo hos Fina i dörren bredvid. Så man kan säga att vi bor har tre hem för tillfället! :) Men oj, vad jag längtar tills det är klart och jag får tända mina ljus och sjunka ner i den nya soffan (shit, vi måste köpa en soffa också! Aaah) med en kopp Chaité och läsa min nya bok som jag hoppats ha hunnit komma då. Det är inte klokt vad mycket böcker vi har redan. Tunga är dom också.

Vi har hört lite rykten angående kameraexperten också! Deras konto är tydligen fryst och pengarna finns kvar där, dessutom har vi konsumenter blivit tilldelad en advokat att tala för vår sak. Det låter ju bra så hoppet har stigit litegrann...

Chokladsaten sover vid mina fötter efter en ansträngande dag med långpromenad, snöskottning, bärhjälp, blodpuddingssök och lite freestyleträning i ishalkan. Imorgon hoppas vi få träna med Linnéa & co, det var längesedan nu. Men först ska alla julklappar inhandlas. I Birsta. Jag längtar SÅ efter att trängas med alla andra som också är ute i sista sekund. Fy fan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Angel, jag är inte så säker på att du har rätt... 30 % att de är en Hugo... men nja... endast 30 ;) kom på mig själv med att stå och le igår när jag hängde upp juladresser på jobbet... tänkte "men de är ju en tjej, jag vet ju de, de blir en tjej" osså hade jag ett flin smetat i hela ansiktet ;) haha!! tror de smittade av sig på folket som handlade också för ja hade nästan inte en enda otrevlig kund :) PoK Miss You

Anonym sa...

Ja, men int varefäll så spit mä folkhopen ändå. Ja tyckt dä jeck rackt geschvint.Å en helen brut mä kartonger å pusar hadd vi då vi for tebakasch. Vi va hemmä rent före vi hadä trott.
Du vet va vi ä nascht om i behöv nan hjålp å flytt!

Anonym sa...

Phu, pepparkaksbak är kul...ett tag. Degen tar ju ALDRIG slut!!! Men ni var visst riktigt kreativa ser jag =)

God jul!!!

Anonym sa...

Å vad du är duktig... fina peppisar :)
God Jul till er och Kram

Anonym sa...

Hahaha, du är bra rolig du! Så snygga peppakakor!!