Sidor

torsdag 25 december 2008

Jul med Serrebo-Genberg ...















Puh! Hemma igen efter julafton hos mamma & pappa med mat, choklad, fina klappar och sällskapsspel. Juldagen hos Niklas moster med familj och ännu mer av allt. Tia ligger utslagen bland flyttkartongerna, det tar på krafterna att först riva runt med mina föräldrars kattunge Johnny The Cat/Merlin/Cash och sedan Karins whippar och deras grannes flatte Henry som inte riktigt vet hur tung han är än. Men imorgon blir en lugn dag; jag ska jobba och husse packa ännu lite till. På lördag går det tunga lasset och sedan är det "bara" städningen kvar.
Sedan kanske livet kan börja återgå till det normala. Det skulle vara skönt.
Hoppas er jul varit lika bra som min <3

3 kommentarer:

S as in Supermom sa...

Åh, vilka härliga bilder! Jag blir riktigt avundsjuk på er fina familjejul! Fyfaan för flyttstädning, det är det absolut värsta med att flytta tycker jag.
Kraaaam

Anonym sa...

haha jag bara älskar bilden på tia där hon sitter och "ber" till högre makter ;) MISS YOU!

Anonym sa...

Män stinta va fine bilder du feck till mä n dann ny kamera. Män Härre Je va tyst å tomt dä vart ette ji. Tell å mä kattkräkä jeck här å jalmä å skvärdä ätte a Tia! Hoppas att städninga å nu gå rätt.Soffa kom hem hel å ren å vi bar in na däri Morfars å feck en annan mä oss däärn. Hörtå er åm dä ä na!
KRAAAM!