Sidor

torsdag 18 december 2008

Kameraexperten: GO FUCK THEMSELF! som någon skrev...

Ja, våran historia ser ut som alla andras: ingen leverans, inga pengar, ingen respons what so ever på mejl och så den där förbannade telefonkön. Jag googlar varje kväll och läser överallt om deras svinerier. Folk som sparat i över ett halvår för att äntligen ha råd att köpa den där platt-TV:n, deras jul är helt förstörd. En del har handlat någon jävla spelmanick som kostar 1600 spänn och även om det är en piss i Missisippi så är det PRINCIPEN att man GÖR INTE SÅ!
Tack & lov har media uppmärksammat skiten nu så kanske, kanske att det ordnar sig. En del har fått tillbaka sina pengar, särskilt om man betalat med VISA. Men vi var NATURLIGTVIS så jävla dumma att vi betalade med direktbank. GAAAAAAAAH!
Så fort jag fått min bekräftelse på polisanmälan går jag till banken och gör vad jag kan. De resterande pengarna är flyttat från kontot så inte decemberlönen går samma väg.
Helvete, jag är så jävla arg att jag är illamående! Jag önskar att jag kände folk som kunde leta upp idioterna och "prata" lite med dem så de ger tillbaka alla slantar till de familjer de lurat.
*viftar hotfullt i luften*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad jag tycker synd om er! Lagom till jul och allt. Håller tummarna för att ni snabbt får tillbaks era pengar och att de som lurats så här fult åker dit riktigt ordentligt!

Anonym sa...

..ehum..host host..jag känner en kille som har lite kontakter..

Anonym sa...

ja de är helt sjukt. Ta fast de jäklarna!! tänker på er...

Anonym sa...

Fy så jäv.. jobbigt.
Tro mig - jag vet hur det känns att bli drabbad av bedrägerier.
Man önskar som sagt såna här gånger att man kände några "råsnälla" typer som kunde ta ett LÅÅÅNGT givande "råsnällt" snack med dem.

Hoppas ni lyckas få tillbaka era pengar i alla fall. Det fick aldrig jag...

Hoppas att allt annars bara är bra med dig o din lilla bruna sak.

God jul o gott nytt år...

S as in Supermom sa...

Faan jävla människor! Vad är det för jävla slödder som håller på så där?! Jag känner med er *kraaaam*

Anonym sa...

Ja, dä hänne ä ett tå dä uschligeste ja ha hurt. Å ja si mä int nan rå å hjälpe er hällä. Män ja kan luva att fo ja nan nö på rum, kom int bena å räcke ner te jola för dum.
Vi håller tummarna och hoppas likt er på det bästa.Ni är i alla fall en dyrköpt erfarenhet klokare.

zillan sa...

Jag har oxå blit lurad av den JÄVULN, 4000 som skulle bli min julkamera! Jag har kollat upp honom på bolagsverket och skattemyndigheten. Siamak Bagherzadeh-boyuki personnummer 821102-****. Jag har ringt hans pappa & mamma. Är jätte besviken och gjort polisanmälan, sista gången jag vågar göra ett köp på internet med förbetalning. Hoppet är ju att vi alla drabbade får tillbaka våra pengar,LYCKA TILL!!!!