Sidor

tisdag 4 november 2008

Gimme gimme gimme ...


Inte mindre än TRE presenter fick jag idag av Maijsan, plus dessutom nybakta muffins med gott grejs i. En varm och skön jacka, ett varmt och skönt täcke till Tia och ett par fräsiga (hihi) skor. Det var verkligen så att man var varm i hjärtat då jag skodade hemåt. <3

Ikväll jobbar Niklas så jag slötittar på TV, gruvar mig för kvällspromenaden, surfar bland IKEA-kök och ögnar igenom papperen om kossor. Borde ringa en massa samtal och jag tror jag börjar med mammsen, då blir man ju alltid glad.

Ord är knöliga idag, vill inte fastna och blir tråkiga.

/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mums! Hur kan du ha sinnesnärvaro nog att fota muffinsen?! Jag skulle slukat dom innan någon hann blinka ;)

Anonym sa...

va kul att höra att du va varm i hjärtat, de gjorde mig varm i hjärtat!! :P åt än mer muffins på kvällskvisten jag... snart ser jag ju ut som en muffins, mende kanske manfår när man är gravido ;)