Sidor

söndag 16 november 2008

Freestyleförsök & bananbak ...



Helgen har varit skön. Lagomt ledig liksom. Linnéas freestylekurs har gett oss massor av nya idéer & tips & man känner sig inspirerad att ta tag i träningen igen!
Igår pysslade jag & Cilla tillsammans över en flaska vin och det blev alldeles för sent :) Söndagskvällen har hittills bestått av att glo på TV, prata i telefon, promenera i kylan och planera morgondagen. Vi väntar även på en banankaka som straaax är klar. Den ska intas med O'Boy såklart och sedan ska jag bara ögna igenom mina papper, för imorgon ska dagen mestadels ägnas åt projektarbetet så det hinner bli klart. Jag är alltså ledig en dag till, himmelskt! Även om det nästan är så att jag ser fram emot att jobba på tisdag. Kanske för att jag är ledig onsdag & torsdag igen direkt efter, haha!
So long!

5 kommentarer:

Anonym sa...

bananbak? Betyder antingen att du har en ändalykt som ser ut som en banana ?! Eller så bakar du bananer? =)
Malin

Anonym sa...

Avundsjuk på ledigheten är jag! Och på hundkursen. Jag vill också gå kurs!!!

Anonym sa...

Roligt att jag läste "bananbak" och mycket kritiskt granskade min rumpa på kortet.
Kram Fina

Anonym sa...

Hej gumsan!

Snygg logga (den förra var också snygg, ja..) och jättefint skrivet om morfar, skrev ut den till honom, vill att han ska få se den!
Kram från mammis

Anonym sa...

Ska posta lite bilder från Melbourne. Sol och julparad. De du! Och jag tycks fortsätta roa ;-) Hoppas allt är gott!