Sidor

lördag 1 november 2008

Allhelgona ...


Eller är det halloween...? Eller är det samma sak? Inte vet jag. Men jag tillbringar lördagskvällen med pyssel av olika de slag, en godispåse och sms-trackning. Imorgon är det jobb igen mest hela dagen för att sedan äta kinesiskt tillsammans med familjen. Tia är hos Fina och blir bortskämd, hoppas bara hon vill tillbaka till oss sen...
Jag går igenom hela IKEAS köksserier för här ska en lägenhet totalrenoveras. Ett spännande projekt och när allt är klart tar vi vårt pick och pack och flyttar närmare Selångersån. Eller ja, så är det planerat fram tills nu iallafall :)
Jag har ett till projekt också som inkluderar fotografering och jag är skitskraj. Jag har absolut ingen aning om vad folk tycker om mina bilder och nu ska de eventuellt hamna på stan. Men jag kan ju alltid ge dem den suddiga, platta bilden ovan, eller hur? Proffsigt minsann.

Idag vill jag hurra för min saknade FAM som fyller... eeeh, typ tjugofem eller nåt? Hon är världens vackraste och coolaste trebarnsmorsa med tio hästar, två hundar, en hög med katter och en karl som drar med henne ut på äventyr. Jag saknar dig gränslöst Fam! Men snart, snaaaart kommer jag ner och våldgästar! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

3 kommentarer:

Malin sa...

Nu får du berätta! Jag känner att det behövs en liten dejt nu så man får uppdaterat vad det är som händer! Tid i veckan?

Anonym sa...

Inte behöver du vara orolig för fotograferings-projektet. Du knäpper ju superbra kort! Oroa dig inte över det :) /Kram Broder

Anonym sa...

Dina bilder på stan? Vad spännande, vad är det för projekt?