Sidor

fredag 3 oktober 2008

Önskelista.


Åh, det är så mycket jag vill ha. Otippat va?
Men igår kom jag ju plötsligt på att det är helt OK att snart inhandla ett täcke till Tia. Hon har ju snart växt klart hoppas jag, och då behövs ju det ju ett fleecetäcke, ett vaaarmt vintertäcke, en sån där overall och... ja, detta skulle jag vilja haft i veckan redan. Sen är ju halsbanden himla fina för att inte tala om kläderna för hundägarna. Och sen var det ju den där nya buren eller skulle det bli grindar? Och aktiveringsmojjen och utställningskopplet. Listan kan göras lång så lång. Var ska jag börja?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Just nu önskar jag mest ett sätt att rädda vår lägenhet undan Indys tänder när vi inte är hemma!!!!

Och nej det var inte yoga, det var Core och det var faktiskt riktigt kul!! =)

Titti sa...

Önskar du dej inte nåt till dej själv??? =)

Anonym sa...

Det handlar om att bjuda pa sig sjalv, eller hur? Var en surrealistisk upplevelse och var tvungen att fora den vidare. Kommer pa bloggen idag eller i morgon. Men du vet det redan, men kanske blir roande lasning anda? Hoppas allt ar gott hemma i Sunnis!