Sidor

onsdag 8 oktober 2008

Morgonhumor!

Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
"Vad tycker du då?"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Nu ska vi äta sushi på stället mittemot Bibblo..."

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Haha, tror jag ska börja med det med..."

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
"Jag såg Sex & the City och vid halv elva hämtade jag Tommy som ville hem..."

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Hej min vän, hur mår du?"

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Idag har du inte varit världens bästa mamma..."

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
"Det gör blodet tunnare och gör att det inte koagulerar så bra..."

8. Vad vill du höra mest av allt?
"Å fyfaan!"

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
"Haha, det blir inte lättare av ett sånt sms!"

10. Din romantiska replik?
"Ok, finns ju internet här om du behöver..."

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"Jag klarar det inte idag."

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha så mitt sms berörde dig mest... kan säga att ja blev berörd också, att Tommy ville hem redan 22.30 var en skräll!! ;)

Anonym sa...

*asgarv* Å du ska vara "kärnfrisk"! Ha ha!

Anonym sa...

haha, jag känner igen några av de där messen från mina svaga mornar :)