Sidor

onsdag 29 oktober 2008

Allting ä vitt, vitt, vitt ...

Lite kramp i maggropen fick jag faktiskt när jag tittade ut och såg flingorna dala. Jag har aldrig varit ett stort fan av den här besvärliga årstiden. Men faktiskt, lite gladare blev jag efter att ha bökat på mig varma kläder i femton minuter och fick en knastrig promenad med Fina & hundarna i en tyst och lite sådär lagomt mystisk vinterkväll. Helt OK. Jag kommer överleva den här vintern också. Det jävliga är att vi tappat bort våra vinterdäck. Hur fan går det till? Jag är mållös.

Sen blir man ju på bättre humör när det inte går att publicera bilder på den här *%&!!#"!!-bloggen. Toppen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH! Snö! Jag vill oxå ha snö! Här i Sthlm så blir det väl snö nångång i februari :(

Anonym sa...

Jag blev så glad att skrattet bubblade fram, när snöflingorna dalade. Konstigt barnsligt förtjust i allra första snön. Men SEN... kan jag vara utan.

Hoppas verkligen däcken kommer fram för det är ju svinhalt ute.

Bilden ljuger... ha ha ha... Jooo, visst har Vegas vuxit, men nån groving jämförelsevis med andra boxerhanar är han inte.

Malin sa...

blev superglad för snö betyder ljus och juletider=) Tilde och jag sprang fram och tillbaka inne och kollade i alla fönstren! Mamma snö här också! Ropade hon. Hihi. Men du, allvarligt, tappa bort vinterdäck? Det kan man inte, säker på att ingen har snott dom?

Anonym sa...

Ja visst är det lite underbart mysigt med snön.. (bara det inte blåser) Hahahahaa ja hur lyckas ni att slarva bort vinterdäck.. :D
Ha en bra helg.
Kram

Anonym sa...

Oj, det är en prestation att lyckas tappa bort fyra vinterdäck!! =) Men visst är det lite mysigt med snön! Hundarna älskar det!