Sidor

torsdag 11 september 2008

Plötsligt händer det ...



Att man inser att man måste göra någonting med sitt liv. Samma-rutin-dag-in-och-dag-ut-köret håller inte längre. Jag gillar rutiner, det är inte det. Man kan nästan säga att jag älskar rutiner och är beroende av dem. Men nu sa det stopp! och nu måste det bli en ändring, för dåliga rutiner är ju inget att leva efter. Vi får se hur det ska utveckla sig. Men om man drar i en tråd här och petar igång någonting där, då måste det ju visa sig en väg någonstans däremellan? Right?
Andra har petat riktigt djupt. Sådär djupt att de blir med barn till och med. Men det är inte min plan än så länge, jag har valt min egen väg. Det är bara det att jag glömde kompassen hemma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det låter spännande. Vi väntar nyfiket på lite mer detaljer =)

Anonym sa...

Angel, jag saknar dig!!! Tänk om jag hade kunnat stanna hos dig ett par dagar nu när jag ändå åker "förbi". Förbannade jäkla fattigdom...men vår tid kommer, var så säker!

Malin sa...

nu blir jag nyfiken ju!

Anonym sa...

Jag vet precis hur din närmaste framtid ser ut! Men du har bara en liten aning.....ska du kanske komma ut på måndag tro!?