Sidor

tisdag 16 september 2008

ALNÖ

Fidj <3>

Klockan 06:00 var jag här imorse och möttes av sömndruckna men glada hundar. Efter stök och bök som hör morgonrutinerna till åkte vi in till Djurkliniken med Täppas, killen som bestämmer här hemma. Han blev tyvarr kvar dar och (okej, nu strular tangentbordet. Crap.) och nu vantar jag pa telefonsamtal fran veterinaren. Det kanske blir en resa fram och tillbaka till Stromsholm... En van ska hjalpa till med smattingarna och de ovriga hundarna och tack och lov ska Niklas folja med mig om vi behover aka nerover. Hall tummarna att vi inte behover aka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Hoppas ni inte behövde åka till djursjukhuset!!
Javisst såg Novas tårta smaskig ut...nästan så jag själv ville ha mig en pastejtårta.Kanske ngt att bjuda på nästa kalas :)
Du är förresten utmanad på min blogg =)

HA de tippentoppen!!
Kram Linda