Sidor

onsdag 16 juli 2008

Godissök.


Oj, vad det är svårt att inte äta godis. Det har jag aldrig reflekterat över. Kanske för att jag aldrig förut försökt att hålla fingarna borta. Träningen är det inga problem med! Skulle kunna gympa hela dagen om tiden tillät, sprängfylld med fysisk energi som vill uuuut. Mjölksyra och träningsvärk längtar jag efter. Men där emellan då? Den onda Fröken Socker sitter på ena axeln och pekar och suckar och ojar sig över hur gott det skulle vara att ha ännu en Dumle-glass, bara en liten, det märks ju inte. Men det är inte mängden runt midjan som stör (nåja, en liten minskning av fläsk och mera muskler kan jag inte förneka att jag vill ha) utan orkeslösheten och tröttheten. Puh! Sockerkick i all ära men det räcker liksom inte i längden.
I want candy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken otroligt fin bild! Du är en mästare!

Hälsningar
Maria