Sidor

tisdag 29 april 2008

Umeå säkert igen ...


Alex



Simba


Jag & Tia bilade ensam hemåt från norrare norrland mot Örnsköldsallén. Stereon gick varm och jag skrålade, tills den la av och visade "ERROR" på displayen. Kissblåsan behövde akut tömmas i vanligt ordning då jag började närma mig Kramfors kommun men hittade ingen toalett förrän strax utanför Härnösand hos systeryster där de var i full färd med att förbereda grillen.
Väl hemma byttes det om till kalas och så iväg, gott med marängtårta såklart men tanten Angelika gick hem tidigare för förberedning av nästa dag.
Opp i ottan och sen jobbades det från sju till fyra, middag och nybakta bullar hos svärmor, sedan en tvätt och i säng. Och så var det redan tisdag ... Sinnet är lugnt då jag städat lägenheten och cyklat litegrann med Tia för att prova på vilket gick super, förutom att bakdäcket punkterades :) Men det kan man leva med, den har ju faktiskt stått ute hela vintern.
Oj, klockan blir mycket. Funderar på Brukshundklubben imorgon, får se vad kroppen säger.
G'natt!

1 kommentar:

Titti sa...

Du måste uppdatera så jag har nåt att läsa på dagarna!!! =) Kram