Sidor

söndag 20 april 2008

Dumsnut!

Jag såg till att batteriet till kameran var laddad, hade både objektiven med mig, vädret var fint och det var perfekt ljus, rätt inställning och så tryckte jag av, av bara fan! Sådär, ett trettiotal bilder på bara några minuter och det där kortet med tre kelpies rusande mot kameran MÅSTE bara ha blivit bra.
"Inget CF-kort" stod det då.
Suck.

Kvällen blev iallafall lyckad även om det grämer mig att sim-kortet eller vad man nu säger låg kvar på köksbordet. Vi fick träffa Lexi och hennes flock från Norge, trevliga jänter allesammans! Camilla & Monika som äger Kennel Chocomate är verkligen ambitiösa och deras hundar jättetrevliga. Man blev minst sagt lite sporrad och jag ska nog ligga i lite nu, hehe.

Nu - tillbaka till böckerna. So long!

Inga kommentarer: