Sidor

tisdag 5 februari 2008

Happy fettisda´!

Jag kan inte påstå att dagarna flyger iväg här nere i Dalarna. Trots veterinärtenta som vi inte ska prata om, homeopattenta som faktiskt kanske gick ganska bra, samtal med lärare som hoppas vi ska fixa utbildningen som är på 150 % och jobba heltid och ha hand om familj & djur samtidigt då vi inte längre är beviljad CSN-stöd - så känns det som om det fortfarande är söndagkväll och vi har nyss packat ur bilen och känner ångesten komma krypande då det är hela sex dagar kvar. *svälj*
Jag saknar mitt hem & min familj kopiöst. Jag saknar att gå omkring i mitt slitna mjuka nattlinne & jag saknar att promenera och bära på den tunga kameran & jag saknar att ha ångest innan jobbet. Ja, jag vet, jag är visst aldrig nöjd.
Nu ska vi iallafall köpa oss tacos och kanske ta en kvällspromenad (utan hund - kräk) och sen kanske gå upp något kilo igen. Jag vill hem - bara fyra dagar kvar. See you soon!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Siss!
Tänkte bara säga att jag tänker på dig och saknar dig.
Har varit till Niklas idag.Hjälpt mig med datorn (igen...). Tia va lika mysig som alltid. MOSTERS SOCKERTOPP!!! ^^ <3
Plugga lugnt och sköt om dig!
Puss och Kram
Familjen hälsar en fet KrAm!

Anonym sa...

Tack, är vi så jävla tråkiga alltså????

Malin sa...

när kommer du hem på lördag? tänkte om ni ville komma o se melodifestivalen? Jag vet attn Nikke inte är nån fan av MF men jag övertalade honom med att man får dissa deltagarna hur mycket man vill ( det är ju ändå det som är kul...hihi) Kanske kan dela på en vinare eller så? Kram
M

Anonym sa...

Jag och pluttan saknar dig också. Det finns gott om ångest här också fast du inte är hemma. Så jag sitter nu här med dit slitna mjuka nattlinne på mig och med kameran runt halsen jämt och ständigt för att försöka låtsas som att allt är som vanligt i huset. Men det känns som att det saknas något?

Och det är DU, min lilla citronlakrits! ;)
PUSS