Sidor

torsdag 31 januari 2008

Utan rubrik idag ...

.
Leji lillstrumpa ...



Andreas är här. Malin har tjejpartaj och snällt sparkat ut honom några timmar *hähä* Vi har kollat på "Sjukhuset" & "Kustbevakarna" och druckit kaffe och vi låtsas som om vi faktiskt tycker det är trevligt att ha honom här ......................... *fniss*
När jag jobbade på Midlanda hängde jag med grabbarna (och gubbarna) på helikopter'n ibland och doppades i havet. Det fanns en trevlig ytbärgare där som min arbetskamrat kärade ner sig i och idag var han med på "Kustbevakarna". TUFFT!

Vilken lång dag det har varit idag. Jag har hunnit promenera med Tia & Bessa, Leia ensam & sen Tia & Bessa igen. Jag har gjort massa läxor, lagat tonfiskpaj, skrivit en inköpslista, ringt behövliga telefonsamtal, tränat trix & utställningsstående med Tia, tittat på TV & skrivit en "att packa"-lista till Moraresan på söndag. Hunnit prata med Elin oxå och hon tycker tydligen fortfarande att vi ska flytta norrut? Hmm...? Åh, så jag saknar henne! *gråååt*
Usch, imorgon ska jag jobba, då blir dagen längre oxå fast på ett annat mycket besvärligare sätt. MÅSTE hitta mig ett bättre jobb nu, inte vilket som helst, men kanske ett där man inte stinker matos när man går hem?

Nä, nu ska jag faktiskt hoppa i skoteroverallen igen och ta en sista kvällsrunda innan jag kryper under täcket. Imorgon planerar jag att rensa ur förrådet och packa om. Yes.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ne jag är inte så duktig... jag har försummat ofelia i allt för många dagar!! på lördag blir det nolby skogarna i minst 2 h. offi blir så förtvivlad när hon försummas!! följa med?

Anonym sa...

Ååååh snyggmarcus! Han kärade jag ner mig i ^^
synd bara att han va några (många) är äldre dådå...
Duktig du är!
Måste ses snart!
Miss youuu!
POK

Malin sa...

jämför med mitt jobb... Kiss och annat otrevligt.... Doftar hellre matos! Kram M