Sidor

torsdag 10 januari 2008

Uppdatering HUND ...





~ I måndags följde vi med Linnéa, Lilly & Caruso till Hundens Hus och tränade litegrann. Förutom lite upprepningar försökte vi oss på "snurra" och "åtta" a la Freestyle. Kul! Om inte annat var det väldigt bra miljöträning och jag tyckte hon skötte sig riktigt bra, myggan.

~ I tisdags tog jag, Tia & Leia en lång promenad upp till sjukhuset och runt i skogarna där. Vi gick lite vilse men den kloka runda rottistjockisen hittade naturligtvis tillbaka till stigen och där träffade vi en lite förvirrad man och hans förtjusande borderflicka på sex månader. När vi äntligen var hemma igen var vi b l ö t a !

~ Onsdagkväll skodade jag, Linnéa, Lilly & Tia ut till Matfors för att hälsa på hela gänget där. Vi blev bjudna på gott fika (som alltid), valpbebisar och hundsnack från sju till tio! Jättetrevligt och jag känner mig riktigt taggad inför utställningen. En massa kelpisar på samma ställe, kan det bli bättre...?

~ Idag blir det skilda promenixer då Bessa är här. Om man skulle ha det så här varje dag kanske man skulle vara i lite bättre form... När systeryster slutar blir det Djurmagasinet och småshopping.

~ På söndag ska vi på låååång promenad tillsammans med Linnéa & co. Det ser vi fram emot!

1 kommentar:

Anonym sa...

b.lir lite avis nu, jag vill osså följa med någon dag på promenad, fråååga miggg!!! ;)