Sidor

söndag 20 januari 2008

Smygbilder ...





Himmel, vad svårt det är att knäppa kort när det är -0 ute och huvudet spränger. OK, jag kan väl inte skylla på det när 48 av 50 bilder är suddiga, men det skulle ha varit skönt. Men övning ger färdighet heter det ju.

Idag har vi gjort Birsta, Niklas & jag. Eller iallafall Jack&Jones och Veromoda. Niklas hittade massor på rean och jag hittade några fina grejor oxå! Vi tog en supermegasnabb fika på dyra Charm sen åkte vi hem. Hem ljuva hem!
Niklas magiska händer löste upp någonting i nacken och sen tog jag & Tia (som by the way varit såååå duktig alleles ensam då vi varit borta! Hjärta!) en liten promenad. Niklas drog iväg till Friskis såklart, träningsnarkomanen ...

Jag längtar så efter soffan. Läxorna får vänta & mobilen stänger jag av :) Måste vara OK ikväll då vi ska på "utställningsträning" m.m.

Hej hopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

när är utställningen?? vi kommer och kollar :) jag har försökt ringt dig, men nu vet ja varför du inet svarar då!! Puss och krya på dig :) maijsan

Anonym sa...

Vad stor och tjusig hon blivit! // Titti