Sidor

torsdag 17 januari 2008

Duktig kicka & hemlängtan ...



Rocky Road!

YES!
~ Klivit upp tidigt tre dagar den här veckan (att jag somnade om både igår och imorse gills inte!) ...
~ Pluggat ordentligt, ligger rätt bra till ...
~ Inte slösat bort några pengar ...
~ Försökt äta & dricka nyttigt (OBS! Försökt!) ...
~ Varit & tränat på Hundens Hus måndag, Brukshundklubben onsdag och Hundens Hus igen söndag ...
~ Tagit lååånga promenader ...
~ Tränat på gym en gång och simmat en gång ...

Allt detta gör mig sugen på godis. Ska göra "Rocky Road" från Leilas mat imorgon igen - MMM!

Saknar min familj - massor. Åh, jag har sådan hemlängtan! Vi behöver göra ett besök i den hemtrevliga, varma, ombonade stugan och fylla på reserverna snart :)

Jag måste gå & lägga mig. Svamlar & deletear & skriver igen ...

G'natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

...jag sökte upp receptet på Rocky road på recept.se...woooohaaa...MÅSTE PROVA!!TACK

Malin sa...

vad duktig du är som kämpar så hårt! Hoppas vi ses snart. Kram

Anonym sa...

Ah! vi måste ses snart saknar dig och har litt å berätta ;)
Din syster är glad, knäpp och mkt lycklig just nu! ^^
Puss och Kraaaaam