Sidor

torsdag 20 december 2007

Klockan 03:14



Skäggiga damen ...

Det är inte klokt! Jag måste sluta jobba på krogen, man blir ju som bakis dagen efter nästan ... Dessutom vurpade jag på landgången så nu har jag två vackra blodblåsor på höger pekfinger. Höger pekfinger gör man ju allt med! Det bultar ganska friskt där kan jag säga. Nej, en runda på de dagliga favorithemsidorna - sen under ett iskallt duntäcke, upp tidigt för att hämta Tia & Leia som sover hos Fina inatt. Fina Fina, hon är en underbar hundvakt! :)
G'natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad är jag för hundvakt då? den hemska? nåja, ta nu lite arnica mot blodblåsorna!! gö som jag säg så är de borta om nån tim, högst en dag! Arn d30 i tre dagar!! ;) Homeopathy can fix you

Malin sa...

hej du! Kom på att det var längesen jag skrev någon kommentar här=) La just på luren efter jag pratat med dig så kom jag på att kolla här. Så mycket fina kort du tar hela tiden. *avis* Tycker du är jätteduktig som jobbar så flitigt. *kram* Ps tack på förhand för att du följer med sen när jag kör ut till flyget!
malin