Sidor

tisdag 4 december 2007

Hem ljuva hem!

Jag tycker om vårt hem. Särskilt nu när det faktiskt är ganska välstädat och varmt och ombonat ... Och det är hemma! Eller ja, det riktiga hemma är ju faktiskt hos mamma och pappa, det ändras nog aldrig.
Veckan i Mora gick bra och vi kom hem i söndags med läxor och arbeten och fall upp över öronen känns det som. Imorgon ska jag börja med det. Ikväll ska jag bara bli av med huvudvärken som hängt med i tre dagar, jag ska bara pussa på den röda lilla räven och jag ska följa Niklas i hälarna hela tiden då han kommer hem :)

Två dagars praktik har jag hunnit med på Volmsta Gård här utanför Sundsvall med en otroligt duktig veterinär och hennes personal. Tillbaka nästa måndag, nästan på man längtar litegrann ...

Imorgon ska jag oxå ta och träna ordentligt med Tia, tror jag bestämt. Får kolla upp lite tips och trixs innan jag går och lägger mig...

G'natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ville du ta mind eller gen på 3 och 4 värdiga? mig spelar de ingen roll bara jag vet va jag ska göra... så kör vi rubrikerna tillsammans eller? fre kanske? skriv och berätta vad du tycker! *tycker om dig*

Anonym sa...

Tänkte bara säga godnatt!
*puss*