Sidor

onsdag 12 december 2007

EFIT 071211

8.30 - tiden
Så anländer vi på praktikplatsen ...


9:30 - tiden
Arbetet är i full gång. Jag och Maria
observerar noga! :)


11:00 - tiden
Tar vi en promenad längst travspåret. Stackars Nalle
blivit hundbiten i skrevet och det ser otäckt ut!


*bonusbild*
Nalle & Selma har dragkamp.


12:00 - tiden
Maria visar upp alla knepiga instrument ...


13:00 - tiden
"Kan jag oxå få en godisbit?"


15:00 - tiden
Nu bär det av hemåt i en igenfrusen bil.


(16:00 till 18:00 ungefär
Laddning av kamerabatteri)


18:00 - tiden
Tacos till middag tillsammans med syster & sambo!


Och där tog EFIT slut då jag glömde bort resten av kvällen :/ Jag tog iallafall en mysig liten promenad med små övningar och klättrande i snöhögar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi cayennepeber är mumma :)

Anonym sa...

Hej!

Vad kul med EFIT, jag var också med ett tag... men sen blev det liksom missat några gånger så jag gick ur. Men det är väldigt skoj att se andras EFTI :).

Ha det så bra i brrrr... kylan!

/ Kicki

Anonym sa...

EFTI... ja.. ja... ibland är man bara för snabb på tangenterna...
/
Kicki igen.