Sidor

onsdag 21 november 2007

Mora ...

... närmar sig med stormsteg. Hur ska jag kunna lämna lilla räven? Det är ju tillräckligt jobbigt att lämna gubben. I och för sig brukar veckan i Dalarna gå fortare än man tänkt sig, det är ju faktiskt väääldigt intressant och klasskompisarna är ju helt underbara. På tal om skola, man kanske ska plugga till de tre tentorna...? *host*

Ps ---> Vi har på något sätt "råkat" lära Tia att när hon kommer på inkallning så sätter hon sig tätt, tätt intill vänster ben och söker ögonkontakt. Niklas säger att hon naturligtvis kunnat det hela tiden, hon kan ju allt och är bäst i hans ögon :) Jag hade faktiskt tänkt träna in det så småningom såklart, för än ... eeeh - funkar ju inte inkallningen till 100%. Har jag sagt att jag gärna skulle vilja gå valpkurs?
Men den listiga lilla ligisten har tydligen fattat det på 2 röda, eller så kanske det är en lyckträff? Eller så har någon kunnig person shanghajat vår valp sent om natten...? *hmm*

1 kommentar:

Anonym sa...

ja visst e den fin, frida hjälpte mig!! :) oh va dutti tia är, offi kommer när hon känner för de ;) hehe!! ne så illa är det ju inte riktigt