Sidor

fredag 9 november 2007

Men nu får jag väl ändå lov att sluta!

... sluta att klä mig som en lodis jämt! Alldeles för sällan jag faktiskt kränger på mig ett par jeans och kammar håret. Stackars Niklas som är så fåfäng ;)

... sluta vräka i mig socker i tid och otid! Jag har blivit uppfostrad med att godis äter man på lördagar, nu har den dagen plötsligt börja infalla på måndag till söndagkväll. Och ibland visst på dagen oxå.

Detta är två stooora problem. Om ett par år kommer jag vagga omkring i mina stövlar med spetsmönster (jo, det är sant! Jättefina!), urtvättade täckbyxor, Niklas gamla munktröja och med mössan nerdragen över ögonen. Jag kommer säkert vara tandlös oxå för den delen. Fy fan.

Nu blev jag bitter.

Kylskåpet och julmusten nästa. *suck*

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! samma här... igår hade jag gummistövlar på mig hela dagen, ja inte då jag va inne då!! haha! trasiga tjockstrumpor och mysbyxor... men Angelika, våra karlar älskar oss för hur vi ÄR inte pga hur vi klär oss. tur va? ;)

Anonym sa...

Då är de iaf tur att du har snygga stövlar som du kan leva med... ;) Kram!!!