Sidor

söndag 4 november 2007

Lillebror!


Grillning med föräldrar, syskon och två hundar, kan det bli bättre?


Samsas kan de i alla fall, fröknarna ...

Nej, Annelis slår INTE djuren men jag vet inte heller vad det är hon egentligen gör ... ?



"Vi har stenkoll på dig, matte!"


Full fart - kelpie såklart!


Jag förstår faktiskt inte varför mamma packade korvarna så här ...?


Systrar. Den fulaste är min ...


Djuuuupt, djupt i skogen ...

Lilly, Tia och "Ponken" rasar loss på Sundsvalls Brukshundklubb ...

***

- Långpromenad med Maria & Ofelia, Linnea, Lilly & "Ponken" i torsdags. Jättetrevligt, tack så mycket, det gör vi snart om!

- Utflykt med korvgrillning och varm choklad i fredags med Bästa Familjen!

- Långpromenader, gott vin och gott sällskap i lördags ute i Västanå med världens bästa Fina och hennes svärmor.

Tack för en toppenhelg allihopa, mina underbara vänner och min underbara familj som jag fick umgås några dagar med.
Nu är det inte långt kvar tills vi ska skoda oss upp mot Umeå, Elin, Simon och Lasse Winnerbäck (vi kallar honom så, vi som känner honom...) förhoppningsvis på heeelt nya vinterdäck! Har jag sagt att jag har världens bästa familj? Och då menar jag också morfar som har järnkoll fast han inte låtsas om det :)
Det ska iallafall bli himla mysigt och jag kan knappt bärga mig , iiiih! Synd bara att lilltassa måste vara kvar hemma, men jag antar att tanterna på syrrans ridkurs kommer hålla henne fullt upptagen *host*

Nu - godis och TV och ... läxböcker *kräka*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv :) mer skog, mer promenader!! me like