Sidor

torsdag 22 november 2007

E.F.I.T. 07-11-21

Jag glömde att EFIT var i tisdags så jag tryckte in det igår istället. Ett hemskt dåligt EFIT, men det ska bli MYCKET bättre nästa gång *host*



09:00
Efter morgonkissningen tänder vi lite ljus ...



10:30
Världens sötaste unge med föräldrar kommer och fikar ...


12:00
Vi har lite dragkamp ...



13:00
Vi tar en skön vinterpromenad ...


*bonusbild*


13:30
Vi har ännu en dragkamp. Niklas tror han har fått
sina muskler från gymmet. Det tror inte jag ...


16:00
Stuvade makaroner och korv ska det bli ...


18:00
Lilligisten ska tuktas lite, tycker Leia. Jag suckar åt
min nya svarta heltäckningsmatta. Den är gjord av
äkta Leiapäls.

19:00
Leias matte kommer för kvällspromenaden. Vi kan inte
låta bli att tjattra ett tag. Kommer undefund med att
vi pratar oftare med varandra än med våra mödrar.

(Texten på papperet ovanför är copyright Chris Jörgensen, ajabaja!)
20:00

Lite studietid. Paniken väller opp i bröstet. *gulp*

21:00
Jag och systeryster slötittar på hur man gör maskiner
som skriver blindskrift. Kul.
Sen blir det godnatt.

Inga kommentarer: