Sidor

onsdag 31 oktober 2007


Vackrast i världen ...


Grannkatten Oliver på broräcket ...


Skogens drottning ...


Fröken Halslös ...


"Nämen titta! Jag hittade en hund i skogen..."


Vilsen trädkramare ...

I en och en halv timme var vi ute. Klättrade i berg, gömde oss under granar, balanserade över plankbroar och plöjde över kalhyggen. Jojo, vilken dag, skitmysigt! Det bästa är att vi ska göra om det imorgon, fast med fler hundar och hundfolk, kan det blir bättre?

Kanske jag åker mot Viksjö imorgon då Niklas drar mot Sandviken för läger. Och sedan kanske fortsätter jag sedan mot Umeå för att umgås med Elin som jag saknar varje dag ... Jag får se vad ekonomin säger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ekonomin säger: Gö sådant som gör dig glad och lycklig, först skogen med limpsmörgås och choklad, sedan umeå och elin mys!!tänk vilken dag de kommer bli ;) LÄNGTAR REDAN! ps. påminnnnn nicke nyfiken om bilderna, bränna!! ds

Anonym sa...

Oooj, jag har ju totalt missat att du har fått hem din lilla stjärna nu! Vilken goding, otroligt söt! :D Lycka till med vassa valptänder, kiss i sängen och gooosig valpmage! ;)