Sidor

måndag 8 oktober 2007




Puh, vilken helg! Lördagen tillbringades i Härnösand hos Moster där vi ordnade en japankväll för mamma med pinnar, sushi, tokiga kompisar, kimonos, dans och massor av skratt! Aldrig har det väl varit sådant drag på Furuvägen då vi höjde volymen på stereon och dansade så svetten rann.
Det var verkligen en jättemysig kväll och jag ser fram emot 50-årskalaset om två veckor.
Söndagmorgon plockade Niklas upp mig och vi åkte direkt till Nordichallen för att kolla in rottisarna och såklart våran valps "släkting" Aussie Action´s Black Kangaroo aka "Kängan" som tydligen var finast av alla kelpies där den dagen! Sen la huvudvärken in sitt veto och med värktabletterna bredvid ockuperade vi soffan med tio avsnitt av Heroes. Detta resulterade i att jag idag är vääääldigt yr och har tusen saker att göra :)

Ute lyser höstsolen i gulröda blad så jag ska ta min kamera och den svarta runda hunden och gå en låååång välbehövlig promenad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sicken helg... fullt ös medvetslös! hiro... :)om 2 dagar kommer hon va!? blev de TIA!?

Anonym sa...

Tjoho! Du är värlidens bästa syster! <3 Bara så du vet..