Sidor

söndag 23 september 2007

Hemkommen!

De lyckliga tu!

Svärmor pysslar med bordsdukning ...


Sött?


Amberle var väääldigt sugen på Marias tacos ...

Jag har en tokig klasskamrat som heter Fam, världens roligaste människa!


Denna vecka i Mora har verkligen varit en av de roligaste. Vi har ätit tacos och tårta så det stod ut genom öronen på oss, varit på inspirerande och intressanta föreläsningar, läst om hemska äckliga sjukdomar, fått lukta på en bebis, fäst nålar i skinnet, talat och skrattat i timtal, firat med choklad när tentorna var över, gråtit över händelser som hänt sen vi nyss sågs och sist men inte minst; ätit massssssor med onyttiga saker!
Jag längtar redan till nästa gång.

Jag o Niklas har även varit o kikar på "våra" valpar igen och vad de har utvecklats på en vecka - ojoj! Nu är det knappt tre veckor kvar *iiihh*

Vi har oxå varit på ett förtrollande bröllop :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tacos, oh hua... det ska vi äta på fre ;) du får ta å skicka korten till mig me någon dag!! :) Tack för att du finns Angelika. I LIKE YOU ALOT!

Anonym sa...

svar på ditt inlägg. Då vill jag ha en Pinne när ofelia är gammal och grå, då det är tid för en ny pärla!! en pinne, som ska heta pinnen!! hm... nje de är ju min far de! livet med (på) en pinne! pOk